22 augusti 2008

Lägesrapport


Måste ju avlägga en rapport om vad som händer. V i skulle väl kunna anta, när vi sitter och läser det här om något år eller så, att läget är still. Och det är det väl iofs men en rapport är aldrig fel ;)

Vi har varit iväg på semester några dagar och inget har hänt på huset under tiden. Däremot har min bror börjat renovera sitt hus. Men vi ska ut och se om vi kan göra några handtag under morgondagen och då kan vi även kika på vad som hänt hos honom! Hur som helst. Nu på semestern var vi en sväng till Köpenhamn. Och där finns ju en del trevlig heminredningsshopping! Skulle inte ha något emot att få en summa pengar att sätta sprätt på inne på Illums Bolighus! Såå mycket design och så många klassiker... AH! Man (läs jag) får så mycket idéer att jag vill gå ut direkt (för att jag inte orkar ha så mycket idéer som jag inte kan förverkliga...). Men Tobbe vill inte gå ut, så då gör inte jag det heller. Plågsamt! (Dagens i-landsproblem?).

Lite heminredning bjöd dock semestern på, vi köpte äntligen de sista vitrindörrarna till våra skåp i allrummet. W O W !

/H

Bild/logga: www.illumsbolighus.dk

0 kommentarer: