04 augusti 2008

Kökstankar


STÅT och ÄDEL från IKEA.

Sitter och funderar lite på köksinredningen. Vi har redan skissat på ett kök som börjar kännas okej, dock inte alls klart... Vad vi i alla fall bestämt, tillsammans med den som sköter renoveringen är att köket ska inhandlas på IKEA. Detta för att det är prisvärt och låter en lägga lite mer pengar på övriga saker till köket.

Från början var jag helt säker på att det skulle bli STÅT-luckorna. Men nu är jag inte alls säker på det längre. Det jag är säker på är att köksluckorna ska gå i vitt. Nu har jag kollat på ÄDEL också, eller kanske en helslät högblank lucka? Det är dessa tre det står mellan nu. Tobbe gillar också STÅT, vilket jag inte trodde han skulle göra ;) Och även renoveraren gillar denna lucka, han har nästan en exakt i sin nya boning. Tror dock att de även kan komma att gilla mina två nya alternativ...

Om ni undrar varför jag tar mig friheten att sitta och göra dessa funderingar om köket är det för att jag helt enkelt fått den stora äran att välja köket! Folk litar tydligen på min känsla ;) Men jag låter även Tobbe ha en åsikt om det hela. Så snäll är jag. Hihi. Ne nu flummar jag iväg...

/H

Bilder: www.ikea.se

1 kommentarer:

Anonym sa...

Menade om ni funderat mer på att ev köpa huset..