09 april 2009

Presenter





Nu har här varit semestertyst ett tag. Men nu kör vi igång igen med nya tag! Uppvärmda av sol och med massor av nya idéer...

Första bilden är mitt nya ställ på diskbänken. Har suktat efter ett Cult Design länge men så hittade mina kära vänner detta att ge mig i present och det är helt perfekt! Den gröna färgen satte de perfekt, och tror inte lika många har detta ställ som Cults :) Så nu pryds diskbänken av detta istället för detta!

Andra bilden är på alla fina scrapsaker som jag också fick på födelsedagen. Nu ska jag bara hitta tid för att kunna ägna mig åt det! Superfina saker är det ialla fall. Har gjort en sida i albumet och ett gratulationskort med saker från denna låda än sålänge.

1 kommentarer:

Malin sa...

Tjusigt värre ;)

Och äntligen ett inlägg, som jag har väntat..

Kram