04 januari 2009

Julklappar



Så vad blev det då för julklappar?

Jag fick mitt efterlängtade Babell-fat! Svart, tre våningar, mellanstorleken = perfekt. Så nöjd!
Vi fick också; två pastagrytor (ja vi äter en hel del pasta hos oss), en supersnygg utomhustermometer (som vi läängtar efter att kunna använda), whiskeyglas, en garlic-peeler samt lite annat smått och gott. Inget som vi inte ville ha i år och det är skönt. Till oss själva köpte vi en 46" lcd-TV, vilket kanske var lite mer mannens val än mitt men jag är nöjd. Kanske ännu mer nöjd eftersom jag då bestämmer att vi ska köpa en stelton-termos för en del av de pengar som vi också fick! :)

Jag är supernöjd med julens klappar. Tror mannen är detsamma. Tack för allt kära familjer! /H

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe..ja jag hörde ju den där visan om vem som åkte å köpte tvn ock ;) hehe.då tycker ja allt att du ska få din termos! :)

Anonym sa...

Åhh lyllo dig som har ett babelfat...det vill jag också ha:P Kram