08 oktober 2008

Tapeter



Jag går och funderar lite på vilka tapeter som skulle passa i huset efter renoveringen. Själv är jag ju barnsligt förtjust i vitt och svart men man kan ju inte bara använda de färgerna. Sen vet jag inte om jag vill ha de på väggen.. Fast vitt är ju läckert alltså! Hur som helst hittade jag en läcker tapet hos Åhléns. Vet inte om jag vill ha den själv, men jag gillade den hur som helst =) Namnet är Madison och den kostar 225:- rullen. Även om vi nu inte har några barn så fattade jag även tycke för tapeten Planetpolare från samma ställe. Härligt lekfull! Skulle nog matcha bra till i övrigt vita eller gröna väggar... Finns i butik från v. 13 och kostar även den 225:- rullen. /H

Bilder: www.ahlens.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

den mörka tapeten skulle nog passa hos erica! hon ville ju ha såna där muustiga färger :) tipsa!

Anonym sa...

Tapeterna du hittat är jättefina. Jag är också väldigt förtjust i planetpoolarna men kanske är den något mycket för barn..

Kram
/Johanna