28 september 2008

Love Birds


Den här väggdekorationen har jag blivit kär i. KÄR I!

Första gången jag såg den var i färgaffären och jag tänkte direkt att det måste vara en tapet. Satt hemma och googlade i en evighet på tapeter och alla möjliga tänkbara kombinationer (tapet fåglar, wallpaper bird, fåglar på kvist osv. osv.) utan något vidare resultat. Fortsatte in på olika tapetleverantörer och hittade fortfarande inget. Frågade på några bloggar men inget där heller! Så en dag, jag minns inte riktigt vilken väg, satt jag och slösurfade och kom oplanerat in på en helt ny blogg jag aldrig besökt förut och DÄR fanns ett inlägg om denna väggdekoration! Det var alltså ingen tapet, undra på att jag inte hittade något när jag letade.

Den kommer ifrån ferm living och säljs bland annat (förutom i färgaffärer) på http://www.designonline.se. Jag bara SKA ha den. Någon gång. Snart. =) /H

0 kommentarer: